Re: [Dernek] senlik/konferans -kisa ozet-

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 24 Dec 2004 - 11:55:08 EET

Merhaba,

Wed, 22 Dec 2004 23:12:29 +0200 tarihinde Murat Koç <muratkoc@kivi.com.tr>
soyle yazdi:

MK> Bir de spronsorlar açısından bakmak gerekir olaya sadece eğlencenin
MK> olduğu bir şenliğe pek sponsor olmak istemeyecektir sanırım kimse
MK> gelenlerin çoluk/çoçuk olacağını düşünecekleri için diye düşünüyorum.
MK> Yorum?
Her etkinligi bagimsiz olarak dusunmek gerekmeyebilir.Sene icerisinde x,y,z
etkinliklerini bir arada degerlendirilecek bicimde sponsorluk ya da
isbirligi gorusmeleri yapilabilir. Ya da etkinlik bagimsiz dernege
sponsorluk / isbirligi kavrami gundeme gelebilir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694