Re: [Dernek] 4. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi

From: Umit Bozkir (bozkiru@bunalmis.com)
Date: Thu 23 Dec 2004 - 19:13:10 EET

 Merhaba.
Prş, 2004-12-23 tarihinde 14:11 +0200 saatinde, Ali Erdinç Köroglu
yazdı:

> Inetd denmi bahsediyoruz?
 Biraz uzayacak ama heralde?

> Eylül olsun derim ısrarla, 2. yada 3. haftası :)
 Cebit'in hemen sonrasi...?Biraz zor gibi geliyor bana.Malumunuz Cebit
-su anda- senlikten sonraki en buyuk etkinlik.Istanbul'da olmasi da
ayrica onemli.
Ayri bir soruda konferansin hangi ilde yapilacagi.Gezici olmasi
dusunuluyor mu?Buna benzer konusmalar gecti ama sanki Ankara one
ciktigindan pek konusulma geregi gorulmedi.

> Linux ve Özgür Yazılım Şenliği LKD'nin yaptığı en büyük etkinliktir. +1
> Şenlik LKD'yi yansıtan en büyük aynadır..
>
> Sevgiler
> Ali Erdinç Köroğlu
> http://www.erdinc.info

 Saygilar.