Re: [Dernek] senlik/konferans -kisa ozet-

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Fri 24 Dec 2004 - 19:00:50 EET

Merhabalar,

Wed, 22 Dec 2004 23:12:29 +0200 tarihinde Murat Koç <muratkoc@kivi.com.tr>
 soyle yazdi:

> Bir de spronsorlar açısından bakmak gerekir olaya sadece eğlencenin
> olduğu bir şenliğe pek sponsor olmak istemeyecektir sanırım kimse
> gelenlerin çoluk/çoçuk olacağını düşünecekleri için diye düşünüyorum.
> Yorum?

Sahsen bu fikire katilmiyorum. Cunku Linux ve Ozgur Yazilim Senligi bildiginiz
uzere ilk defa yapilmiyor. 2002, 2003 ve 2004 yilinda yapilan bu senliklere cok
guzel(senligi organize edebilecek kadar) sponsor anlasmalari yapildi.(Yeri
gelmisken bu firmalara kurumsal desteklerinden dolayi bir tesekkur de benden.)

Sanirim bu sektordeki sponsor niteligindeki firmalarda Linux ve Ozgur Yazilim
Senligi'nin bir senlik ama lunapark olmadigini anlamislardir.
Eger hala Linux ve Ozgur Yazilim Senligi'nin coluk-cocuk ziyaretcileriyle dolu
oldugunu/olacagini dusunen firmalar varsa cok rahatlikla 3. senligi referans
olarak gosterilebilir.

--
Arda Çetin                 : arda~linux-sevenler.org
LinuxMarket Store          : http://www.linuxmarket.org