Re: [Dernek] senlik/konferans -kisa ozet-

From: Koray Löker (loker@fisek.com.tr)
Date: Thu 23 Dec 2004 - 01:34:40 EET

Selam,

Wed, 22 Dec 2004 23:12:29 +0200 tarihinde Murat Koç <muratkoc@kivi.com.tr> yaziyor:

> göre ayarlamaları çok kolay olmayabilir. Bunu senede 2 defa yapmaları ise
> daha da zor olacaktır.
Arkadaslar o veya bu nedenle yasadiginiz sehirden senede yalnizca bir kere cikip, onu da senlik icin kullaniyorsaniz lutfen bunu belirtin, bu senlikte sizi evimde agirlamak isterim...

Biraz abartiyorsunuz bence...

> Şenliğin en baştan amacı insaları eğlendirmek/kaynaştırmak bunu yaparken bilgi
> vermek idi. Bunun en güzel örneği bence geçen seneki şu müzikli olan seminer
> idi :)

bu seminer benim de ayrim yaparken hep kafamda olan seydi ve sunu dusunduruyordu: bu bicimdeki ya da anlayistaki her semineri senlige, teknik/felsefi anlamda cok belirli bir konusu olan ya da tamamen genelde yogunlasan ve akademik/karar duzeyinde bilisim calisani/yonetim kurulu uyeleri vs. 'agir toplar'in da ilgi/saygi gosterecegi sunum bicimlerine yerlestirilebilecek her calisma da konferans'a ayrilmali...

Ben senligin tam olarak nasil olmasi hayalini kuruyorum bir ornek vereyim... Hani polis akademisi serisinin bir bolumunde bizim sapsal komutana odul verilir ve verildigi ortam da polisler zirvesidir ya... hem butun gun skillshare denilen 'bilenler bilmeyenlere anlatsin' etkinlikleri ve tanitimlar vardir hem de aksamlari icer, dans ederler... Iste bu... ya da baska bir bakis acisiyla, Asterix'in bir macerasinda buyuculer ormanin mustesna bir kosesinde toplanip yillik toplanti yaparlar... o toplanti atmosferi de senligi anlatir...

Ote yandan artik dev bilisim firmalariyla kolkola ya da kafa kafaya yurumek icin eksigi olmayan (tanitim, bilinirlilik, kullanim kolayligi konularinda da...) sevgili penguenimizin takim elbiseli ortamlara da girmesi gerekiyor... ve ben o ortamlarin 'senligimde' olmasindansa, kendine has bir sekilde olmasini tercih ederim...

boyle iste...

l'o'ker