Re: [Dernek] senlik/konferans -kisa ozet-

From: Koray Löker (loker@fisek.com.tr)
Date: Thu 23 Dec 2004 - 01:27:30 EET

Selam,

Wed, 22 Dec 2004 16:38:35 +0200 tarihinde "m.baris demiray" <baris@idealteknoloji.com> yaziyor:

> penguenlerle buluşmasını sağlamak idi. Yani bir çok deneyimli penguenin
> sadece konferansa gideceği ve yalnızca başlangıç konularının yer aldığı
> `evlere şenlik' bir etkinlik için zaman ayır(a)mayacağını da söylemiştik.
Bence tam tersine, senlik oyle bir sey olmali ki herkes orada sen sabalak eglenmeli... Hatta benim kafamdaki ayrimda yeniler senlige degil tam tersine konferansa bakinca 'linux ogrenecegim, bilgi alacagim' diyebilmeli, senlige ise 'linuk kullananlar klaninin ulastigi son nokta' gozuyle bakmali...

Bunu seminer icerikleri acisindan soylemiyorum, zaten seminer icerikleri konusu, kongre/konferans/sempozyum neyse o ve senlik bolunurse, neye gore bolundugune karar vermemize neden olan etmenlerle belirlenir...

tartismanin basini kacirmistim bu ozet ilac gibi geldi... alakasiz bir yerinden daldiysam affola...

l'o'ker