[dernek] Re: LKD 2004-2006 is plani

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 14:01:15 EEST

Burak DAYIOGLU writes:

> Merhaba,
Selamlar,

> c. Linux basari oykulerinin brosur formunda hazirlanmasi, webden
> yayinlanmasi

Basari-CG 'nin en kisa zamanda aktiflenmesini isterim bende.Hatta aklimda
'taslak' asamasinda bir kac fikir var bu konuda..
Insanlara web'den, senlikten, ordan burdan Linux kullanarak neler
yapildigini ve ne gibi basarilarin elde edildigini anlatiminin cook daha
artirilmasi gerekiyor...

> d. LKD uyeliginin yayginlastirilmasi, uyelere daha fazla avantaj
> saglanmasi

Dernek uyelerinin avantajlari bildigim kadariyla iki firmanin % indiriminden
ibaret.Bu "iki" sayisi 20 Nisandan sonra üc oldu.Gecen hafta dernek
listesine acmis oldugum LinuxMarket.org sitesinde uyelere %10 indirim
yaptigimi (yapmak istedigimi) belirtmistim.Ilgilenmiyorlar demek yerine
"mesajim gitmemistir" demek istiyorum kendi kendime.

Iyi calismalar,

Arda CETIN
<arda~linuxmarket.org>
<arda~linux-sevenler.de>