[dernek] Re: LKD 2004-2006 is plani

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 12:49:12 EEST

Enver ALTIN wrote:
> Bu konuda Seminer Çalışma Grubu'nda bazı tartışmaların sürdüğünü
> biliyorum. Olası yanlış anlaşılmaları engellemek için, bu konunun
> değinilmemiş bir konu olmadığını belirtmeliyim. Seminer-CG-YK daha fazla
> bilgi sunacaktır.

Enver,

Ben bu basliklari "iki senelik programda olmasi gerekenler" diye
dusunerek yazdim. Herhangi birisi icin "bu konuda _hic_ bir sey
yapilmadi" gibi bir iddiam yok. Kaldi ki, CD egitim seminerleri
konusundaki en eski deneyim benim verdigim bir seminerin CD'ye kaydi
idi. :) Dolayisi ile konuya dernek olarak cok uzak olmadigimizin da
farkindayim.

Eger bu eksende tartismaya devam edersek konudan uzaklasacagiz. Ben
herhangi bir arkadasimin yaptiginin ustunu cizmeye calismiyorum; tek
yapmaya calistigim iki yilda neler yapilmasini gormekten mutlu
olacagimizin bir listesini olusturmaya calismak...

Onerim tekrar is listesine odaklanmaktir...

sevgiler, selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2101120