[dernek] LKD 2004-2006 is plani

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 12:28:46 EEST

Merhaba,
LKD icin 2004 Mayis ile 2006 Mayis arasindaki donemde hizmet vermek
uzere yeni bir yonetim kurulu sececegiz. Cesitli sebepler ile dernegi
kurdugumuzdan bu yana tatminkar sayilabilecek bir ivmeye erisemedik.

Bilmiyorum katilir misiniz ama bir yilda alinabilecek yollari dorder
beser yilda alir haldeyiz ve ben daha iyisini yapabilecegimize eminim.
Bu sozlerimden gecmis ve halihazirdaki yonetim kurulu uyesi arkadaslarim
alinmasinlar, bu bir ozelestiridir.

Gelin genel kuruldan olabildigince once "LKD 2004-2006 Is Plani"'ni
olusturalim. Yonetim Kurulu'na aday arkadaslarimiz ortaklasa
belirledigimiz bu planin altina imza atsin ve "evet, biz bu plani hayata
gecirmek icin calisacagiz." desinler.

Plani tutturulabilir ve olculebilir hedefler ile hazirlayalim. Her bir
is kalemi icin sureleri genis tutalim ama sureleri genis de olsa bir
ajandamiz, bir dizi hedefimiz olsun.

Yonetim Kurulu adaylarimiz, bizlerin de destegi ile, bu plani hayata
gecirmek icin calissinlar. Genis katilim ile bir plan hazirlamamiz
durumunda yeni yonetim kurulumuzun cok daha etkin bir bicimde
calisacagini dusunuyorum.

Dernegin kurulusundan once baslayarak birbirimiz ile atistigimiz ve
hatta birbirimize kuserek dernekten uzaklastigimiz zamanlar oldu. Pek
cogumuz dernege vakit ayiramayacak kadar yogun calistigimiz icin
dernekten uzaklastik. Hangi gerekce ile uzaklasmis olursak olalim LKD
hepimizin. Bu dernegin tuzugunu okuyan ve tuzukte tariflenen dernek
amaclarini benimseyen herkesin (birbiri ile anlasamasa da) bir arada
hareket etmesi lazim.

Dernege uye olun ya da olmayin, gelin 2004-2006 programini birlikte
sekillendirelim. Dernegin onumuzdeki iki yilda neler yapmasini
istedigimizin bir listesini olusturarak baslayalim; bu is listesini
onceliklendirilmis bir listeye ve iki yillik bir is programina yeni
yonetim kurulumuz donustursun.

Ben ornek olmasi acisindan dernegin onumuzdeki iki yil icerisinde
yapmasinda onemli fayda gordugum bir kac kalemi, onceliklerinden
bagimsiz olarak, asagida listeliyorum:

a. CD ortaminda ve/veya Internet uzerinden egitim seminerleri ve
kurslarin duzenlenmesi

b. Linux ve ozgur yazilimlar icin (i) urun, (ii) hizmet ve (iii) egitim
saglayan firmalarin envanterinin yapilmasi ve yayinlanmasi

c. Linux basari oykulerinin brosur formunda hazirlanmasi, webden
yayinlanmasi

d. LKD uyeliginin yayginlastirilmasi, uyelere daha fazla avantaj saglanmasi

e. Basin ile daha yuksek etkilesim ile dernek faaliyetlerinin daha
yaygin duyurulmasi

Bir kac satirlik e-posta mesajlarini dernek@ listesine gondererek siz de
is listesinin gelistirilmesine katki verir misiniz? Kalemlerin kolay ya
da zor olmasina, ucuz ya da pahali olmasina lutfen bakmayin; eminim pek
cogu icin bir mekanizma gelistirebilir olacagiz...

Katki verecek herkese simdiden tesekkurler, selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2101120