[dernek] Compex'te seminer

---------

From: CAN ERTEN (c.erten@isnet.net.tr)
Date: Mon 24 Nov 2003 - 17:43:20 EST

         LKD'nin öneminden bahsedilmesi ne yapmak istediğinin anlatılması
    taraftarıyım.
        Lakin geçen sene linux standına uğradığım zaman, LKD hakkında bir takım
    sorular sormuştum. Standtaki kişi bana hiç bir işe yaramadığını söyledi.
    "Üyesi oluyorsunuz" işte dedi. Linux Kullanıcıları Derneği adına standda
    duruyor ve bana hiç bir işe yaramadığını söylüyor.
    Bence LKD'den bahsetmek şart seminerde...

    Slackware taraftarı değilim bence seminerde herhangi bir dağıtımın Gnome 2.4
    sürümlü olan versiynu gösterilmeli. Yani windowsla yarışacak düzeyde görsel
    olanı. Bu da aklıma ilk etapta Fedorayı getiriyor. Böylece insanlar linuxun
    siyah ekrandan ibaret olmadığını hatta arayüzünün çok güzel olduğunu
    anlamalılar.