[dernek] Re: Compex'te seminer konusu olarak ne

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 24 Nov 2003 - 17:37:31 EST

    Tue, 25 Nov 2003 00:07:01 EET tarihinde <onuryalazi@mersin.edu.tr> soyle
    yazdi:

    OET> Evet ama ben daha arabanın montajını görüp de araba değiştiren ya da
    OET> araba alan olmamıştır her halde. Bu yüzden kurulum yapılmasına sıcak
    OET> bakamıyorum.
    Kurulum konusunda soylediklerine temelde katiliyorum. Yani 'tek' seminer
    yapilacaksa, kurulum en iyi secim olmayabilir. Temel kavramlar/masaustu
    uygulamalari tarzi bir seminer daha iyi olabilir.

    Yalniz benzetmen bence cok dogru degil. Arabanin montaji degil, nasil
    degistirilecegi veya iki arabanin nasil bir arada kullanilacagi
    gosteriliyor aslinda. Degistirmekten gozu korkan bir insan, degistirmenin
    ne kadar kolay oldugunu gordugunde daha rahat hareket edecektir. O nedenle
    oncelikli olmamakla beraber 'firsat buldukca' giris duzeyinde seminerler
    arasinda kurulum da yapiliyor.

    Mesela daha bugun taze taze seminer@linux.org.tr adresine gelen bir mesaj :

    merhaba.ben istanbulda yapılan fedora seminerini kaçırdım.makinama fedora
    kurmak istiyorum ,cdleri de aldım ama bu konu hakkında fazla bir bilgi
    sahibi değilim.daha önce bir mandrake kurma girişimim olmuştu ama onu da
    tam olarak kuramadım.o seminerin ayrıntılarını bulabileceğim bir yer var
    mı?veya farklı bir şekilde bana yardımcı olabilir misiniz?iyi günler iyi
    bayramlar.

    :-)

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811