[dernek] Re: listelerdeki "asabi" tavirlar

---------

From: esrefatak (esrefatak@hotmail.com)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 11:52:17 EEST

    Merhaba...

    Ben kendi adima; "listenin konusu ile uyusmayan" imeyiller gondermemek
    konusunda daha hassas davranacagim. Bu tur hatalari, listelere ilk uye
    olmaya basladigim ben de yapmistim. "ilk uye olmaya basladigim" tumcesinin
    altini ciziyorum. Cunku; bu tur hatalari genelde "acemi" ler yapiyorlar. Bu
    yuzden; mazur gormeye calismaliyiz bence de...

    ---
    Esref (acemi)