[dernek] Re: TEGV

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 19:25:30 EEST

    Tue, Jul 08, 2003 at 06:19:07PM +0300 , Devrim GUNDUZ :

    > Merhaba,

    Selamlar,

    > Baris bence bu bir hata. Herkesin dernek adini kullanarak birseyler
    > yaptigini dusunebiliyor musun?

    Herkes dernek adını kullanarak birşeyler mi yapıyor yoksa bir kişi
    telefon mu etti ? Bu üzerinde konuştuğumuz olayı bir hata olarak
    görmüyorum halen. Peki telefon etmeden önce biraz daha
    bekleyebilirdi belki. Ama gördüğüm kadarı ile ardı arkasına hızlı bir
    şekilde görüş bildiriyorduk o sırada.

    > Ben de bugun MS'u arayip kufrettim, LKD adina aradim. Nasil olur? Olmaz.

    Şu durum için uygun bir benzetme olduğunu düşünmüyorum. Böyle bir
    hareketi LKD üyesi olmayan kötü niyetli biri de pek ala yapabilir. Senin
    veya bir başkasının yapması aynı şekilde değerlendirilir.

    > Kendilerine ulasiniz; ama lutfen bir plan program dahilinde.

    Program o zaman :

    - Kendileri ile irtibata geçildi (Enver), ve ilk adım atılarak bilgi
      alındı.
    - Bundan sonra YK adına kendileri ile tekrar görüşülerek randevu
      alınacak. Toplantıdan önce LKD olarak neleri sağlayabileceğimiz dernek
      listesinde tartışılacak.
    - Yüz yüze toplantı ile hangi konularda ne şekilde çalışılabileceği
      tartışılacak. Ve bir çalışma planı için ön koşullar tanımlanacak,
      karşılıklı isteklere cevap aranacak.
    - toplantı raporu tekrar dernek listesinde tartışılarak net çalışma
      planı belirlenecek.

    > Ticari bir is yapiyormus gibi dusunun; hizli hareket etmek her zaman
    > faydali olmayabilir.

    > Herkesin o anda yanit vermesini nasil bekleyebilirsin ki? Ben aksi gorus
    > yazana kadar telefone dildi diye bir ileti geldi! Masa basinda toplanti
    > yapmiyoruz ki aninda karar cikma olasilgi olsun...

    Peki, o zaman biraz daha beklenebilirdi.

    > Projenin hatlari belli: Turkiye'de Linux Egitimini ve okuryazarligini
    > gelistirebilmek.

    Ama bunu şu anda nasıl çalıştıklarını dahi bilmiyoruz (en azından
    telefon açana kadar bilmiyoruk).

    > Ben oy verdim; elestirilerime devam edebilir miyim? :-)

    Şaka yapıyorsun sanırım. Ben oy vermeyen eleştiri yapamaz demedim, ima
    bile etmedim. Yalnızca "oy verdiğimiz/vermediğimiz" sözüne kişisel bir
    cevap yazdım.

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin