[dernek] Re: TEGV

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 18:19:07 EEST

    On Tue, 8 Jul 2003, Baris Metin wrote:

    > Evet, atlanır. Bakınız, atlandı da zaten. Telefon ile kendilerine
    > ulaşıldı.

    Baris bence bu bir hata. Herkesin dernek adini kullanarak birseyler
    yaptigini dusunebiliyor musun?

    Ben de bugun MS'u arayip kufrettim, LKD adina aradim. Nasil olur? Olmaz.
    Kendilerine ulasiniz; ama lutfen bir plan program dahilinde.

    Ticari bir is yapiyormus gibi dusunun; hizli hareket etmek her zaman
    faydali olmayabilir.

    > Kimse kafasına göre işlem yapmıyor. Enver tartışmanın sürdüğü listeye
    > telefon açacağını bildirdi. Ben onayladığımı söyledim, aksi görüş
    > çıkmadı.

    Herkesin o anda yanit vermesini nasil bekleyebilirsin ki? Ben aksi gorus
    yazana kadar telefone dildi diye bir ileti geldi! Masa basinda toplanti
    yapmiyoruz ki aninda karar cikma olasilgi olsun...

    > Ufukta bile göremediğiniz bir proje için ne alt yapısı
    > hazırlamayı planlıyorsunuz.

    Projenin hatlari belli: Turkiye'de Linux Egitimini ve okuryazarligini
    gelistirebilmek.

    > Genel kurula gelseydiniz oy verebilirdiniz.

    Ben oy verdim; elestirilerime devam edebilir miyim? :-)

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr