[dernek] Re: TEGV

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 19:31:52 EEST

    On Tue, 8 Jul 2003, Baris Metin wrote:

    > Herkes dernek adını kullanarak birşeyler mi yapıyor yoksa bir kişi
    > telefon mu etti ? Bu üzerinde konuştuğumuz olayı bir hata olarak
    > görmüyorum halen. Peki telefon etmeden önce biraz daha
    > bekleyebilirdi belki. Ama gördüğüm kadarı ile ardı arkasına hızlı bir
    > şekilde görüş bildiriyorduk o sırada.

    Bakin Enver'in yaptigini keske ben (ya da baskasi) daha once
    yapabilseydim(k) diye ic gecirdim; acikcasi da burada cogu kisiye okudum
    yazdigi iletiyi. Sorun yaptigi seyde degil; tarzda.

    Sonucta bir sIkIntI olmadi; guzelce devam edelim, birbirimizi uzmeden.

    Cok guzel bir calisma oldu, devamini getirmek gerekli.

    > Program o zaman :
    >
    > - Kendileri ile irtibata geçildi (Enver), ve ilk adım atılarak bilgi
    > alındı.
    > - Bundan sonra YK adına kendileri ile tekrar görüşülerek randevu
    > alınacak. Toplantıdan önce LKD olarak neleri sağlayabileceğimiz dernek
    > listesinde tartışılacak.

    YK'dan sen ve Akgul Hocam disinda biraz daha katki gelecek mi? Yoksa kendi
    aranizda pisirip mi bize doneceksiniz?

    > Şaka yapıyorsun sanırım. Ben oy vermeyen eleştiri yapamaz demedim, ima
    > bile etmedim. Yalnızca "oy verdiğimiz/vermediğimiz" sözüne kişisel bir
    > cevap yazdım.

    Kesinlikle saka yapiyordum :) Sicak vurdu sanirim hepimize; bir pms donemi
    hakim gibi!

    Sirasi degil ama yapilacak isler listesini fazla kabartmamak gerekli; zira
    senlik konusu hala pek netlesmis degil.

    Sevgi, saygi.

    --
    Devrim GUNDUZ