[dernek] Re: TEGV

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 18:06:47 EEST

    Tue, Jul 08, 2003 at 05:17:16PM +0300 , Murat Gezer :
    > Merhaba,

    Selamlar,

    > bu konuda son yazacaklarim olacak. Cunku bu konuda diger arkadaslar
    > zaten isi sahiplenip bir noktaya getirecek ve basaracklardir. Yanlizca
    > benim yazacaklarim bir dernegin profesyoneligidir.

    Ben de biraz düzelteyim o zaman.

    > hayir atlanamaz LKD bir Dernektir ve yonetimi vardir. Her profesyonel

    Evet, atlanır. Bakınız, atlandı da zaten. Telefon ile kendilerine
    ulaşıldı.

    > kurulusta oldugu gibi gorevler vardir ve her kes kafasina gore islem

    Kimse kafasına göre işlem yapmıyor. Enver tartışmanın sürdüğü listeye
    telefon açacağını bildirdi. Ben onayladığımı söyledim, aksi görüş
    çıkmadı.

    Kendilerini aradı ve kendilerinden bilgi alacağını aktardı. Gerekli
    bilgiyi aldıktan sonra nasıl hareket edeceğimize karar vereceğiz. Belki
    daha sonra YK sıfatı ile telefon ile konuşup randevu isteriz. Gider
    samimi bir ortamda fikir alış-verişi yaparız. Daha sonra ne yapacağımız
    ortaya çıkar. Ufukta bile göremediğiniz bir proje için ne alt yapısı
    hazırlamayı planlıyorsunuz.

    > yapamaz. Bir dernek uyesi olarak bu durumu yadirgarim cunku benim veya
    > benim oy verdigim (veya oy vermedigim halde) insanlarin bu iste onder

    Genel kurula gelseydiniz oy verebilirdiniz.

    > olmasi gerekir veya bir kisiye yetki vermesi gerekir. Eger ben de
    > atlayip bu kisileri arasaydim karsi tarafa olan goruntumuz ne olurdu .

    Kimse size atlayın, arayın demedi ki. Enver'in yaptığı gibi listeye
    bildirirseniz bizde size "Hayır, gerek yok. Zaten kendileri ile
    telefonda görüşüldü" derdik.

    > Bir dusunun kendi icerlerinde irtibati olmayan bir grup kisi imaji

    Şu anda irtiba halindeyiz.

    > olurdu. Devrimin demis oldugu konu onemli hazirlik asamasi onemlidir.

    Neye göre hazırlık? Çalışma şekillerini bilmediğimiz bir kurum hakkında
    konuşuyoruz. Hazırlık aşamasını ne üzerine yapacağız ? "Tahminimce böyle
    çalışıyorlar, bu yüzden böyle hareket etmeliyiz." mi diyeceğiz ? Bir
    tanışıp konuşsak ???

    > Evet bende gorkemi desteklerim ne de olsa bu tarz konularda tecrubesi
    > cok fazla ve bu tarz yere gidecek olan kislerde tecrube onemlidir.

    > yukariya bakiniz

    Lütfen sizde...

    > ah bir de buna ne demeli bence duzen icin gerekli kaos tan duzgun bir
    > sey cikmaz bakiniz bazi yonetimlere birisi baska diyor digeri baska

    Lütfen tekrar yukarıya bakınız. Ben bir kaos oluştuğunu düşünmüyorum.

    Ve bir daha lütfen "ah, ne demeli" tarzında bir ağız ile bana
    cevap vermeyin.

    > diyor. Askerlikte en sevdigim nokta herkesin ne yapacgini bilmesi ve bir
    > ustune rapor etmesi idi yoksa karsimiza bir bilmece cikar a kisisi ne
    > yapti b kisisi ne yapti diye. Tabiki kimse kimseni asti veya ustu degil
    > ama emir de veremez ama gorev tanimi olmali kisilerin yoksa amtor

    Askerde değiliz, bana askerlikten de bahsetmeyin, ben sevmem :).

    Amatör bir görüntü mü var ortada ? Biri aramış bilgi almış. Belki daha
    sonra kurumsal kimlik ile YK'dan biri arayacak, sonunda randevu
    isteyecek, gidilecek ortak bir çalışma için istekler ve şartlar
    konuşulacak. Yoksa önce proje geliştiricilerimize görev verip
    avukatımıza danıştıktan sonra pazarlamacılarımız ile mi gitseydik. Ama
    hiçbiri yok...

    > goruntu ile hic bir sey basarilamaz. Acaba merak ediyorum Senlik calisma
    > grubu kaoslami yapti veya Seminer calisma grubu neden bu kaos ortamindan
    > cikmak icin ugrasti . Neden ????

    Yine konu dışı, hatta bilgim de dışı. Sanırım rast gele ateş
    ediyorsunuz.

    > Lutfen arkadaslar heyecan yapmadan once her seyi dusunmek lazim acele
    > etmemek lazim.

    Heyecan olmasaydı bir STK içerisinde görev almazdım :).

    > neyse fazla uzatmadan
    >
    > kolay gelsin

    sizede...

    iyi çalışmalar