[dernek] Re: TEGV

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 17:17:16 EEST

    bu konuda son yazacaklarim olacak. Cunku bu konuda diger arkadaslar
    zaten isi sahiplenip bir noktaya getirecek ve basaracklardir. Yanlizca
    benim yazacaklarim bir dernegin profesyoneligidir.

    > Ben de destekliyorum. Hemen "atlanabilir" de. Devrim'in bahsettiği alt
    > yapı çalışmaları sürerken ilişkiler de sağlanabilir. Yoksa yapalım,
    > edelimler ile sürüncemeye sokabiliriz diye düşünüyorum. Görüşme ve
    > görüşme sonunda alınan kararlar doğrultusunda zorlayıcı bir şekilde
    > çalışabiliriz. Mustafa Hoca'nın mektubunu okudunuz, ben de katılıyorum,
    > ilişkiler önemli...

    hayir atlanamaz LKD bir Dernektir ve yonetimi vardir. Her profesyonel
    kurulusta oldugu gibi gorevler vardir ve her kes kafasina gore islem
    yapamaz. Bir dernek uyesi olarak bu durumu yadirgarim cunku benim veya
    benim oy verdigim (veya oy vermedigim halde) insanlarin bu iste onder
    olmasi gerekir veya bir kisiye yetki vermesi gerekir. Eger ben de
    atlayip bu kisileri arasaydim karsi tarafa olan goruntumuz ne olurdu .
    Bir dusunun kendi icerlerinde irtibati olmayan bir grup kisi imaji
    olurdu. Devrimin demis oldugu konu onemli hazirlik asamasi onemlidir.

    > Eğer uygun bir zama ayarlanabilirse ben de görüşme için gelebilirim.
    > Belki Görkem'de gelir ya da ne bileyim bir başkası (emrivaki olmasın :).

    Evet bende gorkemi desteklerim ne de olsa bu tarz konularda tecrubesi
    cok fazla ve bu tarz yere gidecek olan kislerde tecrube onemlidir.

    > Mutlaka yönetimin "gidilecek, yapılacak" demesi gerekmiyor. Az önce
    > Enver aramış, bir LKD üyesi olarak konuşmuş, LKD'yi tanıtmış. Daha sonra
    > biz gideriz yüz yüze tanışırız. Amaçlarını ve iş yapma yöntemlerini
    > öğreniriz, bizimkileri anlatırız. Tanışmış oluruz.

    yukariya bakiniz

    > Gördüğüm kadarı ile burada bir fikir birliğine varılmış durumda, YK'dan
    > beklenti nedir bu aşamada ? YK çalışma, hareket planlarını buradaki
    > fikir birliği ile belirleyecektir. Hareket planını belirlemeden önce
    > irtibatı da sağlayabilirsek ne ala. Bir emir-komuta zincirine
    > ihtiyacımız yok bence.

    ah bir de buna ne demeli bence duzen icin gerekli kaos tan duzgun bir
    sey cikmaz bakiniz bazi yonetimlere birisi baska diyor digeri baska
    diyor. Askerlikte en sevdigim nokta herkesin ne yapacgini bilmesi ve bir
    ustune rapor etmesi idi yoksa karsimiza bir bilmece cikar a kisisi ne
    yapti b kisisi ne yapti diye. Tabiki kimse kimseni asti veya ustu degil
    ama emir de veremez ama gorev tanimi olmali kisilerin yoksa amtor
    goruntu ile hic bir sey basarilamaz. Acaba merak ediyorum Senlik calisma
    grubu kaoslami yapti veya Seminer calisma grubu neden bu kaos ortamindan
    cikmak icin ugrasti . Neden ????
    Lutfen arkadaslar heyecan yapmadan once her seyi dusunmek lazim acele
    etmemek lazim.

    neyse fazla uzatmadan

    kolay gelsin

    Murat Gezer