[dernek] Re: TEGV

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 16:47:09 EEST

    Selamlar,

    Tue, Jul 08, 2003 at 04:13:49PM +0300 , Murat Gezer :

    > Ben de hemen atlayalim gidelim demedim mail atip randevu isteyelim
    > fuarlari beklersek tanisamazdik neyse baskalari zaten hemen aramis . Eh

    Ben de destekliyorum. Hemen "atlanabilir" de. Devrim'in bahsettiği alt
    yapı çalışmaları sürerken ilişkiler de sağlanabilir. Yoksa yapalım,
    edelimler ile sürüncemeye sokabiliriz diye düşünüyorum. Görüşme ve
    görüşme sonunda alınan kararlar doğrultusunda zorlayıcı bir şekilde
    çalışabiliriz. Mustafa Hoca'nın mektubunu okudunuz, ben de katılıyorum,
    ilişkiler önemli...

    Eğer uygun bir zama ayarlanabilirse ben de görüşme için gelebilirim.
    Belki Görkem'de gelir ya da ne bileyim bir başkası (emrivaki olmasın :).

    > bu is boyle genc nesil daha hizli davraniyor :)) Zaten LKD neki daha bu
    > konuda yonetim bir sey demeden davranilabiliyor . Bu da bizim dernegin
    > uygulamasi.

    Mutlaka yönetimin "gidilecek, yapılacak" demesi gerekmiyor. Az önce
    Enver aramış, bir LKD üyesi olarak konuşmuş, LKD'yi tanıtmış. Daha sonra
    biz gideriz yüz yüze tanışırız. Amaçlarını ve iş yapma yöntemlerini
    öğreniriz, bizimkileri anlatırız. Tanışmış oluruz.

    Gördüğüm kadarı ile burada bir fikir birliğine varılmış durumda, YK'dan
    beklenti nedir bu aşamada ? YK çalışma, hareket planlarını buradaki
    fikir birliği ile belirleyecektir. Hareket planını belirlemeden önce
    irtibatı da sağlayabilirsek ne ala. Bir emir-komuta zincirine
    ihtiyacımız yok bence.

    > Neyse kolay gelsin arkadaslara

    iyi çalışmalar.

    --