[dernek] Re: TEGV

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 16:13:49 EEST

    On Tue, 2003-07-08 at 16:08, Devrim GUNDUZ wrote:
> [...]
    >
    > Murat hocam, "haydi gaza gelelim, ucalim gidelim" diye gidilirse olmaz bu
    > is... Fikir guzel ama acele edersek zararli oluruz. Akgul Hocamizin dedigi
    > gibi: Oncelikle bir tanisalim. Ortak bir etkinlikte (tuh, Compex'te keske
    > daha iyi yoklasaymisim) beraber olmaliyiz. Birbirimizi tanidiktan sonra
    > oraya Linux'u sokabiliriz. Bu tanisma suresi icinde elimize raporlarimizi
    > alalim. On calismalarimizi bitirelim. Egitmenlerimizi organize edelim;
    > fikir uretelim ve cooook calisalim. Akademik yardim alalim, vs vs.
    > Eylul'deki Bilisim... (etkinligin adini animsayamadim) belki bir baslangic

    Ben de hemen atlayalim gidelim demedim mail atip randevu isteyelim
    fuarlari beklersek tanisamazdik neyse baskalari zaten hemen aramis . Eh
    bu is boyle genc nesil daha hizli davraniyor :)) Zaten LKD neki daha bu
    konuda yonetim bir sey demeden davranilabiliyor . Bu da bizim dernegin
    uygulamasi.
    Neyse kolay gelsin arkadaslara