[dernek] Re: lkd-uye: aktugt@hipokrat.org post needs approval (fwd)

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 16:42:30 EEST

    On Tue, 2003-07-08 at 16:35, Devrim GUNDUZ wrote:
    > Tamamdir. Istanbul'dan baglantilar daha iyi olabilir (gorusebilmek
    > acisindan), o yuzden ilk adimi atanlardan oldugun ve iyi teknik altyapiya
    > sahip oldugun icin bence sen de devam edebilirsin.

    Aslında tanitim-cg diye bir çalışma grubumuz vardı bir zamanlar, LKD'yi
    tanıtmayı amaçlayan, hafızam beni yanıltmıyorsa.

    Bu türden tartışmaları ve yakın/ilgili STK'ları ile ilişkileri tek elden
    yürütecek bir çalışma grubu kurulması gerçekten faydalı olurdu.

    Açıkçası ünvan sahibi olan YK varken TEGV'de ünvan sahibi biri ile
    görüşmek, yönetimde aktif görev sahibi olmayan bir LKD üyesi olarak
    benim çok hoşuma gitmiyor. Az önce sadece "itici faktör" olmayı denedim
    ve herkesin biraz heyecanlandığını gördüm.

    Ara sıra birbirimizi itmeliyiz :)

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com/		- mailto: ealtin at casdb dot com