[dernek] Re: Bir yanilgi hk.

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Wed 24 Dec 2003 - 12:20:00 EST

    Zevkli bir tartisma oluyor.
    Ben sunu ifade etmek isterim: Micros~1 neticede basarilarini cok takdir
    ettigimiz(!) bir FIRMA, LKD ise bir DERNEK (bagirmak icin degil vurgu icin
    buyuk yazdim); arada temek bir fark var; gerci ben hayatimda Microsoft Fans
    vb bir seyi gercekten severek yapan pek az insan gordum, Linux tarafinda ise
    menfaat olmadan bir cok insan...
    Ama yine de Enver altin'in dedigi gibi asil top firmalarda olmali; bir firma
    zaten iyi pazarlama yapamiyorsa mali cok kaliteli olsa da ise yaramaz
    neticede.

    saygilar,
    Cengizhan Kaptan