[dernek] Re: Bir yanilgi hk.

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Wed 24 Dec 2003 - 12:58:47 EST

    Selamlar,

    On Çrş, 2003-12-24 at 15:39, Devrim SERAL wrote:
> [...]
    >
    > Onceki tartismalardan yine kaosa gittigimizi gorebiliyorum..
    > Onemli olan isi yapmak. Bunu ha linux.org.tr altinda ha
    > www.linuxmsidover.org adresinde yapalim..
    >
    > Ben GAZI universitesindeki deneyimlerimi aktarmaya talibim..
    >
    > Yeter ki yapin. Yani tartismayi baska yonlere cekip de isi
    > karistirmayalim..
    >
    > Bunun icin oncelikle birilerinin cikip biseyleri ortaya koymasi lazim
    > sonrasi gelir..
    >
    > Elbette bunun linux.org.tr adresinde olmasini dilerim.. Ama Pazarlama
    > mantigi olarak
    > yinede baska domain'de tutulma fikrinede sicagim..

    Uzunca bir süre önce LKD weblerinin nasıl olmasını arzuladığımız
    hakkında bir liste hazırlamıştık. Liste içerisinde genel hatları ile bu
    tarz ihtiyaçları da belirtmeye çalışmıştık. Malesef olmadı, istediğimiz
    gelişim/değişim sağlanamadı.

    Dolayısı ile, projeyi ben de destekliyorum. Zaten daha önce kurmak
    istediğimiz bir altyapı. Bence içeriğin LKD web sayfalarından sunulması
    faydalı olur. Hatta portalın(www.linux.org.tr) en büyük görevlerinden
    biri de bu tarz bilgilendirme/yönlendirme ihtiyaçlarını karşılamak
    olmalı, değil mi?

    Eğer bu işe gönüllü kişiler var ise Enver'in de belirttiği gibi bölünmek
    yerine lütfen web-cg'ye katılın. Web-cg'de olmak kısıtlanmak,
    sıkıştırılmak demek değil :). Zaten hazır (belki istenildiği gibi
    çalışmayan) bir çalışma grubu yapısı söz konusu, bunu kullanabiliriz.

    "LKD web portalı" deyip, teknik konulara boğulmamıza bile gerek yok
    bence. Tabi bu çalışma grubu üyelerinin kararı olacaktır ama ihtiyacı
    karşılayan bir içerik yeterli, altyapı düz html bile olabilir (yönetilir
    olmaz, vs... dersiniz o ayrı :)).

    > Niye diyeceksiniz insanlar bunu istiyor!

    Bilmiyorum. Bence içerik istiyorlar. www.linux.org.tr, nispeten bilinen
    bir adres. Yeni bir içerik ve görünümü ile reklamı yapılırsa çok daha
    iyi olabilir.

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin