[dernek] Re: Bir yanilgi hk.

---------

From: Devrim SERAL (devrim.seral@gantek.com)
Date: Wed 24 Dec 2003 - 08:39:30 EST

    Selam,

    Onceki tartismalardan yine kaosa gittigimizi gorebiliyorum..
    Onemli olan isi yapmak. Bunu ha linux.org.tr altinda ha
    www.linuxmsidover.org adresinde yapalim..

    Ben GAZI universitesindeki deneyimlerimi aktarmaya talibim..

    Yeter ki yapin. Yani tartismayi baska yonlere cekip de isi
    karistirmayalim..

    Bunun icin oncelikle birilerinin cikip biseyleri ortaya koymasi lazim
    sonrasi gelir..

    Elbette bunun linux.org.tr adresinde olmasini dilerim.. Ama Pazarlama
    mantigi olarak
    yinede baska domain'de tutulma fikrinede sicagim..

    Niye diyeceksiniz insanlar bunu istiyor!

    iyi calismalar
    devrim