[dernek] Re: Bir yanilgi hk.

---------

From: Ziya Karakaya (ziya@atilim.edu.tr)
Date: Wed 24 Dec 2003 - 06:23:47 EST

    Sevgili Burak,

    Onerdigin isim ve tema'nin silah'lar ve kursun'lar olmasi acikcasi beni de
    biraz urkuttu. Toplumsal yasanmisliklarimizdan olsa gerek bu tema'lardan
    urkuyoruz.

    Kontrol ettim, wintolin.com, wintolin.net, wintolin.org, windowstolinux.com,
    windowstolinux.net, windowstolinux.org adresleri acikta. Hadi birileriniz bu
    is baslatin, bizler de bilgilerimizle destek verelim. Bu isimlerden
    kullanilirsa, isim babaligimin unutulmamasini dilerim :)

    Sevgiler,
    Ziya Karakaya