[dernek] Re: linux+hp+oracle+bea ve bir oneri...

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Wed 24 Dec 2003 - 08:20:51 EST

    Çarşamba 24 Aralık 2003 10:26 sularında, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
    > Merhaba,
    >
    > Wed, 24 Dec 2003 08:48:35 +0200 tarihinde Burak DAYIOGLU
    > <burak.dayioglu@pro-g.com.tr> soyle yazdi:

    > 'Silah' etrafinda donmese temasi daha guzel olur bence.
    >
    > Doruk

    Sanırım amacı anlamadınız.
    Linux ile ilgili emperyalist emellerini gerçekleştirmek için bir cephanelik
    açalım diyor Burak Dayıoğlu :)))
    Kullanılabilir fikirleri, örnekleri toplayıp buraya yığalım, lazım olduğunda
    buradaki cephaneyi kullanalım diyor.

    cephanelik.org boşta mı? O zaman silah temasına gerek kalmaz :-)

    Esen kalın,
    Nilgün