[dernek] Re: senlik, etkinlik

---------

From: Kerem Can Karakaş (karakask@itu.edu.tr)
Date: Wed 13 Aug 2003 - 23:34:11 EEST

    etkinkik-cg bence de seminer grubu içerisinden çıkabilir. Bir de bilişim
    fuarı sırasında bir etkinkik yapılacak ise İstanbul içerisindeki iş
    gücünü daha iyi organize edebilmek adına burada yani daha fazla insanın
    olduğu bir yerde konuşur isek, gerek insan gücü gerekse işin daha
    alışılmadık ve yeni fikirler ile daha renkli bir hal alması açısından
    daha yararlı olur kanaatindeyim. Ayrıca Şenlik ile ilgili eğer çalışmaya
    başlanacak ise ben hazırım. :)

    --
    "There are 10 types of people in this world. Those that understand Binary, and those that dont".