[dernek] Re: TEGV döküman + sunum

---------

From: esrefatak (esrefatak@hotmail.com)
Date: Tue 12 Aug 2003 - 19:44:52 EEST

    Soz konusu belgeyi hazirlama taahhutunde bulunmustum... Cesitli kaynaklardan
    derleyerek hazirladigim bir belge olustu :

    "Linux...Peki ya egitimde?"

    Bu belgenin icerisinde, egitim amacli olan bir cok yazilimin ekran
    goruntuleri var. Bu yuzden, dosyanin boyutu epey bi sismis durumda (~3,5
    MB). Belge, bu resimler olmadan belge pek anlamli olmuyor. Bu yuzden, bu
    sekilde buyuk boyutlu olarak kalacak gibi...

    Belgede mantik,usul hatalari mevcut su anda. Yarin da onlara bakarim
    sanirim... Elimdeki ham haldeki bu belgenin bir ikizini
    http://www.sadeyasam.org/TEGV/lin_peki_ya_egitimde.htm adresine
    yerlestirdim. (Baska yere FTP imkanim yoktu. Kusura bakmayin) Saytda
    gorunecek olan bu belgenin buyuk kismi, internette gozukmeyecektir;
    cizgeler, bazi resimler vs... Belge icersinde bazi noktalara yerlestirilmis
    olan bana olan notlari gormezden gelin ;)

    TEGV sunumunun tarihini ogrenebilir miyim acaba? Yaklasik olarak en
    azindan... Aslinda, sunum olarak degil de; Word belgesi halinde hazirladim
    belgeyi. Word olarak hazirlamis olmam sorun olusturur mu acaba?

    Not : Belgenin icerisinde adi gecen bircok egitim amacli yazilimi fiilen
    kullanmis degilim... Eve Linux yazilimlari goturebilme imkanim pek
    olmuyor...

    Saygilar,
    Esref Atak