[dernek] Re: TEGV döküman + sunum

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Thu 14 Aug 2003 - 13:24:46 EEST

    Merhaba

    Eğer yardımcı olacaksa, Teknoturk'te çıkan bir yazım
    (http://www.teknoturk.org) Linux'un eğitimde kullanım alanlarını
    özetliyor. Faydalanabilirsiniz.

    Yazıyı Word belgesi halinde hazırlayıp bana yollayın, ben de OO / PDF
    biçiminde geri göndereyim. Bir kaç farklı platformda okunabilir olması
    işleri kolaylaştırır.

    İyi çalışmalar
    Görkem