[dernek] Re: senlik

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 07 Aug 2003 - 15:34:54 EEST

    Thu, 7 Aug 2003 14:14:02 +0300 tarihinde Baris Metin
    <baris.metin@frontsite.com.tr> soyle yazdi:

    BM> Etkinlik-cg icin gorevi ustlenecek ve CG olusumu icin organizasyonu
    BM> hazirlayacak bir gonulluye ihtiyacimiz var oncelikli olarak.
    BM> Istedigimiz kisa surede CG'nin olusturulmasi ve hayata gecmesi, senligi
    BM> de goz onune alirsak.
    2 ay once yonetim kuruluna seminer calisma grubu baskani olarak soyle bir
    oneri goturmustum:

    ============================
    Date: Fri, 6 Jun 2003 18:25:37 +0300
    From: Doruk Fisek <dfisek@fisek.com.tr>
    To: lkd-yk@liste.linux.org.tr
    Cc: seminer@linux.org.tr
    Subject: etkinlik-cg konusunda

    Merhaba,

     Yaptiginiz calismalar arasinda etkinlik-cg 'nin yapilandirilmasi var mi
    bilemiyorum ama soyle bir onerim var eger uygun bulursaniz.

     Su anda fiili olarak seminer calisma grubu, etkinlik calisma grubunun da
    tum islevlerini ustlenmis durumda. Cesitli etkinliklerde stand acma, alanin
    ve gonullulerin organizasyonu, brosur/uye formu bastirma, cd bastirma, afis
    bastirma, vs. O anlamda bu konuda ciddi bir bilgi birikimine de sahip
    durumdayiz.

     Onerim bu isin "adini koymak" ve seminer calisma grubunun yonetiminde
    aktif calisan Devrim Gunduz'un etkinlik calisma grubunun yurutulmesini
    ustlenmesi. Kendisi ile de konustum, yonetim kurulu kabul ederse gorevi
    ustlenebilecegini soyledi. Bir sure icin (ilk birkac ay) seminer ve
    etkinlik calisma gruplari faaliyetlerini ortak olarak yurutebilir (halen
    yapilan sekli ile). Hizlica eksik yerlere gonulluler monte edilerek bu sure
    icerisinde de iki calisma grubunun fiili olarak ayrilmasini
    tamamlayabiliriz.

     Bunu seminer calisma grubunun mayoz bolunerek cogalmasi teklifi olarak da
    dusunebilirsiniz :-)

     Benden teklif, degerlendirmesi sizden.

                                   Doruk

    Birkac kez oneriyi degisik zaman araliklariyla yinelediysem de cevap bile
    alamadigimizi uzulerek soylemeliyim.

    - dfisek