[belge-cg] Re: web sitemiz

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Thu 23 May 2002 - 15:01:53 EEST

Perşembe 23 May 2002 12:10 sularında, Baris Ozyurt şunları yazmıştı:
¦[ Sayin Nilgun Belma Guguner,
¦[
¦[ Tarzinizi provakatif ve samimiyetten uzak buluyorum. Ama bu sizinle
¦[ calismama engel degil. Calisma grubu baskani olarak örnegin bana bir görev
¦[ atasaniz gücümün yettigi kadar yapmaya calisirim. Bunu siz benim özverimi
¦[ hakettiginiz icin degil, Linux' u sevdigim ve LKD' li oldugum icin yaparim.

Hayır, gayet samimiyim.

¦[
¦[ Dilerdim ki elestiri ve önerilere acik olun. Ama böye bir tavirda calisma
¦[ grubu üyelerinde, aman Nilgün Hanim'in gönlünü kirmayalim yoksa calismaz
¦[ endisesi uyandiracaksiniz.

:-)
Şimdiye kadar bunu başarabilen sadece 1 kişi var. Ama motivasyonumu değil,
beni kırıyor.

¦[
¦[ Oysa yogunlasmamiz gereken belgeleme calismasi olmali, sizin kaprisleriniz
¦[ degil.

Kapris yapmak hakkımı her zaman saklı tutarım. Benim için çalışmıyorsunuz,
ben de sizin için çalışmıyorum. Ben faydalı olmayı sevdiğim için bu işleri
yapıyorum. Tamamen kişisel.

Önce asgari müştereklerde anlaşalım.

Neden burdayız?
LKD için burada değilim.
Sizin kara kaşınız kara gözünüz için de burada değilim.
Kimsenin kişisel klikleşmeleriyle hiç uğraşamam.
Ben sadece bu işi koordine etmeye soyundum.
Benim için çalışmıyorsunuz.
Ben de bilmem kim için çalışmıyorum.
Ortada Linux diye bir sistemimiz var. Onu Türkçe kullanmak istiyoruz.
Ben kucağımdakini döküyorum, siz kucağınızdakini döküyorsunuz,
ortaya bir imece çıkıyor.
Ben içimden geldiği kadar katkı veriyorum, keza siz de.
İçimden gelmediğinde de yapmıyorum. Keza siz de.
Ben sizin yaptığınızla yetiniyorum, yetinemediğim noktada, elimi
taşın altına sokuyorum, bu da benden olsun diyorum.
Beğenmeyen almasın yaw!
Kimsenin elini tutmuyoruz, engellemiyoruz.
Böyle olsun diye bana gelmeyin. Böyle yapacağım, böyle yaptım diye gelin.
Kimse kimsenin uşağı değil.
Eleştirin, işime geleni yaparım, gelmeyeni yapmam.
Bir işe girişmişsem, sahip çıkarım, hele organize edeceksem bir
fazla sahiplenirim. Bunu yapmak ***zorundayım***.
Hakkımda nasıl düşünürseniz de düşünün hiç umurumda değil.

Kalıp, belge üretmek istiyorsanız, hodri meydan!;
çalışmalarımızı izlemek az da olsa katkıda bulunmak
istiyorsanız başımızın üstünde;
yok, başka amaçlarla buradaysanız:

Bayrağı isteyene teslim etmeye de her zaman hazırım.

Yok dosya ismiymiş, yok bilmem neymiş. Açın bir web sitesi bildiğiniz
gibi yapın. Birşey saklamıyoruz. Malımız ortada, GPL'li.
Link de veririm. İlla bu site altında olması şart değil ki.
Hazırlayın, yaptım deyin, ben bir linkle çalışmanızı sunarım.

Ben kaynak kodunu sağlam tutmak zorundayım. 1. önceliğim bu.
Çeviriler için organizasyonu yapmalıyım. 2. önceliğim bu.

Çalışma grubuyuz! Önceliğimiz budur.
Biz sadece çalışmalarımızı yayınlıyoruz!!
Türkçe belgeler için bir havuz sunuyoruz.
Sitemize iyi organize edilmiş bir arşiv gözüyle bakın.

Hedefim de internette belge arayanlar değil, belgeleri,
makinasında arayanlar var.

Dağıtımla gelen Türkçe desteğini çok kullanılan dağıtımlarda sağladık,
şimdiki hedef dağıtımla gelen Tamamı Türkçe Linux.
Başlıca eksiğimiz belgeler.

Sanırım hedefleri açıklayabildim.
Anlayanlar anlamayanlara anlatsın bir zahmet.

Esen kalın,
Nilgün