[belge-cg] Re: web sitemiz

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Thu 23 May 2002 - 14:43:02 EEST

On Thu, 23 May 2002, [iso-8859-9] Nilg=FCn Belma Bug=FCner wrote:

> Size kar=FE=FD hi=E7bir =F6zveride bulunmak istemiyorum.
> Benim =F6zverimi hakedenler al=FDr.
> Bu =E7al=FD=FEma LKD b=FCnyesinde olmuyorsa, birileri durup dururken kend=
ini
> grup y=F6neticisinden sorumlu yk =FCyesi ilan ediyorsa, buyrun meydan siz=
in
> biz, ba=FEka yerde yapar=FDz.

Sarfettiginiz cumlelerin herhangi bir suzgecten gecmedigi belli oluyor.
Kimse kendini birsey ilan etmiyor. Zahmet edip yumusak koltugunuzdan
kalkip Ankara'ya kadar gelseydiniz, benim LKD uyeleri tarafindan
secilmemi engelleyebilirdiniz belki.

LKD YK'nin ic gorusmelerinde neler oldugunu bilmeden nasil
yorum yapabiliyorsunuz aklim almiyor.

Daha form doldururken ne yazdigini bilmeyen birisinin LKD CD Satisi
calisanlarini futursuzca suclamasini sineye cektim sustum.
Ama burada ileriye gidiyorsunuz. "Ilan etmek" ikilisini
caniniz istedigi gibi kullaniyorsunuz.

> Zaten cg sorumlulu=F0unu alrken a=E7=FDk=E7a belirttim. BD ile olmaz.
> Olmuyor, sizinle y=FDld=FDz=FDm bar=FD=FEm=FDyor.
> Ben g=F6n=FCll=FCy=FCm, g=F6n=FCls=FCz =E7al=FD=FEamam.

Biz kimsenin nazini cekerekten bir seyler yapmaya calisamayiz.
LKD'nin sanal bir topluluk degil, ciddi bir dernek oldugunu aklinizdan
cikartmayin.

Size hayatta basarilar diliyorum (bu halinizle basarili olabilirseniz)

-bdd