[belge-cg] Re: web sitemiz

From: Baris Ozyurt (baris@yuce.com.tr)
Date: Thu 23 May 2002 - 12:10:10 EEST

Sayin Nilgun Belma Guguner,

Tarzinizi provakatif ve samimiyetten uzak buluyorum. Ama bu sizinle
calismama engel degil. Calisma grubu baskani olarak örnegin bana bir görev
atasaniz gücümün yettigi kadar yapmaya calisirim. Bunu siz benim özverimi
hakettiginiz icin degil, Linux' u sevdigim ve LKD' li oldugum icin yaparim.

Dilerdim ki elestiri ve önerilere acik olun. Ama böye bir tavirda calisma
grubu üyelerinde, aman Nilgün Hanim'in gönlünü kirmayalim yoksa calismaz
endisesi uyandiracaksiniz.

Oysa yogunlasmamiz gereken belgeleme calismasi olmali, sizin kaprisleriniz
degil.

Ben bir calisma grubu baskaniyim, web-cd . Bu calisma grubu ile ilgili
birisi 'igrencsiniz baris bey' dese güler gecerim; komiktir cünkü. web-cd'
nin calismasini begenmiyorum dese; ne yapmamiz gerek diye sorarim. Kalk
oradan sen bu isi beceremedin dese memnuniyetle kalkar ve yine de web-cg
icin calismaya devan ederim. Linux' u siz de dahil dostlarimla yildizim
barisik oldugu icin degil; Linux oldugu icin seviyorum.

Biz cok büyük ve güclü bir topluluguz. Belge calisma grubuna ihtiyacimiz
var, bu calisma grubunda da size ihtiyacimiz var. Ama Berk Demir' e de
ihtiyacimiz var.

Uzgünüm ama, 'ben ona calismam, cünkü onu sevmiyorum' bana ok olgun bir
tavir gibi gelmiyor.

Umarim sizi kirmadan düsüncelerimi aktarabilmisimdir.

Sevgiler,

Baris Oyurt