[Linux] Re: DNS ?

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 10:19:30 EEST

Merhabalar

kisa cevaplar vermeye calisicam, hatalarim olursa benden iyi bilenler zati
vardir, bende ogreniyom eninde sonunda

ping z.y.d.c seklinde ip ile pinglersen dns calismaz,

eger net e dialup bagliysan sana sadece resolver only dns yeter, basic conf
linux.org.tr da var, eger sorun olursa ozel mail atabilirsin

kill ettigin servisler acilista acilan servislerse tabii ki, makineyi
restart ettiginde calisir