[Linux] DNS ?

From: TAY Ahmet (ahmettay@yahoo.com)
Date: Sun 17 Jun 2001 - 14:08:24 EEST

Merhaba,
Mandrake kullaniyorum. Ve beklemedigim bir seyler
olustu. Sanirim servislerden kaynaklaniyor.. Ama hangi
servisler ..

Biras kurcalamalarda bulunmustum makinamda ( nslookup
vs vs ) .. Nete tekrar baglandigimda DNS calismiyor.
Yani 144.122.199.90 adresini pingliyorum ama dns
görevini görmüyor. nslookup yazdigimda da cannot
connect vs vs yaziyor.
Sorunun DNS makinalarýndan kaynaklandýðýný düþündüm.
Ama Windows'tan girince DNS sunucular çalýþýyor.
Sanýrým sistemimi biraz fazla kurcaladim. Nerelerde ne
gibi deðiþiklikler yapmmýþ olabilirim?..

History komutu ile bakýndým - ama nafile .. Sadece
bazi servislerde kill -9 vermiþim .. Makina restart
edilince o servisler tekrar çalýþmaz mý ki ?...

Yardýmlarýnýz için Teþekkürler