[Linux] Re: [Linux] RE: [Linux] Re: Ynt: Linux neen gerçekte bedava değil - En Önemli 10 Nde

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 12:07:40 EEST

> Kimse döküman istemiyor ki? Ben istisna yaptım, 2 senedir aynı windowsu
> 50.000 program ile çalıştırıyorum. Biriside bana gelmiş assembly dökümanı
> atıyor.
 abartmayalim lutfen 50.000 program meselesi degil en stabil donanimla
 bile herhangi bir windows programsiz cokebilir tecrubelerle
 sabittir.en akılda kalanı ve komiki win98 in tanıtımı desem heralde
 anlaşılır.garibim bi tane usb cihaz tanıtmaya çalışıyodu sadece..

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr