[Linux] Ynt: Re: TURKCE DOKUMAN SORUMLULARI?

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 16:41:27 EEST

Merhaba,
    Merak etmeyin sessiz sedasiz ceviri isleri yapiliyor, onemli bir konu
ise cevirilerin nasil Turkcelestirildigi......!, abuk bir Turkce olmasin
diye bazen bir gun boyunca ne yazacagimi dusundugum oluyor. ceviri bir gonul
isi bir yerde herkes evinde gezmesindeyken bazi arkadaslar oturup bu isi
yapiyorlar... bu arkadaslari kendi adima tebrik ediyorum, Turkce Linux
cevirileri o listedeki yerin alacak mutlaka benim inancim var :.))), birde
nick bazen hos olmayan anlamlara geliyor, bildigim ve gordugum kadariyla bir
cok liste veya calisma grubundada bu nickleri istediginiz gibi
kullanamiyorsunuz.,,,,,

Hos ve Linuxlu kalin.....
selamlar,