[Linux] Re: Gereksiz..+Turkcelestirme..+

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 14:47:55 EEST

On Mon, 18 Jun 2001, Mustafa OZBAKIR wrote:

MS> Merhabalar

MS> anket yapilsin cou kisi Turkce Linux degil, Turkce klavye ve ekran
(konsol
MS> ve x-window) destegi istiyordur

> ekonomi bilim ve askeri guc nedeniyle haklisiniz kendi halkimizla
> konustugumuz dil turkce olabilir ama ne yazikki ekonomi bilim ve
> askeri guc dili ingilizce...konuyla ne alakasi var demein artik
> hepimiz gercegi bilen kocaman insanlariz..hepimize kolay gelsin..

Kusura bakma, ama konuyla ne ilgisi var? Linux ile bilim dili nerede
birlesiyor? Askeri guc dili ile serbest yazilimi nasil iliskilendirdiniz?

Bugun yarin bir arkadas yerellestirme icin cagri yapacak, umarim akli
basinda insanlar bu mektubunu ciddiye almazlar da calisacak yeteri kadar
arkadas buluruz.

Lutfen, uzgorunuz yoksa, ulusal degerlere sahip cikmiyorsaniz birakin da
uc gidim iradesi olanlari da su yaz sicaginda kaybetmeyelim. Ali yazar
Veli bozar durumlariyla her gun karsilasiyorum. Biktim, vazgecmek
uzereyim. Umarim uc gunluk Antalya tatilinde sakinlesirim..

--
Gorkem