[Linux] RE: [Linux] Re: Ynt: Linux neden gerçekte bedava değil - En Önemli 10 Neden

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 12:21:23 EEST

Merhabalar
sacmalik dunyadaki en iyi teknik destek

Digital de idi,
onu da Compaq sirf servis mantalitesini gelistirmek icin satin aldi,
dolayisi ile simdi Compaq da

ayrica SP, Sec. Patch ler servis kalitesini gosterdigi kadar beceriksiz
yonetimi de gosterir

Ben FreeBSD kullaniyorum, ipfw da bug cikti o gun duzeldi, yok bu bug onemli
degil demedi kimse "sadece duzeldi" bunun icin benden ucret alinmadi, suraya
su kadar para odeyecen demediler, mail -liste anons yaptilar boyle bir bug
bulunmus tehlikeli olabilir update edin sistemlerinizi dediler o kadar,
freebsd de cvsup ile hergun sistemi update etme garantisi verebilirim sana,
sanki daha iyi servis kalitesi gibi ne dersin

simdi gelelim sp olaylarina
Sun Solarisi hic bir zaman yeniden yazmiyor, buglari gideriyor (8 milyon
satir civarinda )
Mickeyshit ne yapiyor koskoca NT nin source kodunu yeniden yaziyor, eger
program yazdiysan bilirsin programi yeni versiyon icin silip yeniden
yazarsan eski hatalarini yinelersin, (en son bir aralar C kodu 12 milyon
civarindaydi ) service pack, patch haric

Solaris le 7 milyon satirla deli gibi işler yaparsin eNTiiii ye gore

Solarisin patchler, yokmu var, ama Sun bunu sitesinden yeni bir urun reklami
yaparcasina duyurmuyor