[Linux] Re: Gereksiz..+Turkcelestirme..+

From: Erdinc Guler (erdinc@olympos.gen.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 13:04:36 EEST

Merhaba..

> ekonomi bilim ve askeri guc nedeniyle haklisiniz kendi halkimizla
> konustugumuz dil turkce olabilir ama ne yazikki ekonomi bilim ve
> askeri guc dili ingilizce...konuyla ne alakasi var demein artik
> hepimiz gercegi bilen kocaman insanlariz..hepimize kolay gelsin..

Gercegin ben de farkindayim malesef.. Ingilizce egitim yapan "askeri"
okuldan kacip, ingilizce "bilim" yapan bir universiteye geldim.. Ingilizce
okuyup yazabiliyor hatta konusabiliyorum..:) Ama hala en iyi Turkce
anliyorum.. Bu miliyetcilik falan degil emin olun. Bunun da otesinde amac
linuxu yayginlastirmaksa ingilizce bilmeyen veya yeterli olmayan
insanlarin da kendi dillerinde yardim saglamak disinda yapilabilecek bir
sey yok zannederim..

Su an anket yapilsa soyledigniz sonuclarin cikmasi cok normal.. Cunku su
an ankete katilacak insanlarin bir cogu icin anket dili Ingilizce bile
olabilir.. Linux bir luks degildir..

erdinc..