[Linux] Re: cok guzel oyunlar

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Thu 14 Jun 2001 - 17:13:55 EEST

On Thu, Jun 14, 2001 at 06:46:49AM -0700, ali vardar wrote:

> Freebsd kullanamdım dizin yapısını bilmiyorum ancak bu
> oyunlar KXL denen libi kullanıyor oda X liblerini X
> kutuphanen ile ilgili derlemede hata vermiş onları
> kontrol edermısın
> X kütüphanesi için gerekli olan geliştirme
> kutuphanleri sende yuklumu onlara bakarmısın
>
> Saygılarımla
> M.Ali VARDAR

Ekleyeyim, FreeBSD kurulurken linux supportu isteyip istemediginiz gibi bir sey sorar. Orada isterseniz gerekli lib'leri kurar. Bu programlari incelemedim ama soruyu soran arkadas /stand/sysinstall 'i calistirip linux lib destegi versin. Belki programlar linux icin olan bir lib'i kullaniyordur.

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --