[Linux] Re: QT ve GTK

From: PCc0d3r (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Tue 12 Jun 2001 - 23:56:52 EEST

yazinizdan hemen sonra kdevelop'u tekrar kurdum ve tekrar soyluyorum program
yazmak cok zor.
yani neyi nasil yapacagimi daha bilmiyorum
hic yoktan glade ile bir seyler cizebiliyordum, onun fonksyonlari daha
basitti yada ben biliyordum

ama qt hakkinda hic bir bilgim yok
adam akilli hic bir tut bulamadim. developer.kde.org'da kdevelop tutorial'ine
baktim oda pek ic acici gelmedi bana.
ne birsey de cizebiliyorum, yani bence qt yada gtk ile program yazan adam
kendi kutuphanesini kurup c ilede grafiksel prog yazar =)

yani nasil anlatayim siz bana kdevelop al bak ne guzel oda pasta diyorsunuz
ama ben hala masada catal kasik goremedim =)