[Linux] Re: cok guzel oyunlar

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Thu 14 Jun 2001 - 19:40:15 EEST

Baris SiMSEK demiski;

> Ekleyeyim, FreeBSD kurulurken linux supportu isteyip istemediginiz gibi
bir sey sorar. Orada isterseniz gerekli lib'leri kurar. Bu programlari
incelemedim ama soruyu soran arkadas /stand/sysinstall 'i calistirip linux
lib destegi versin. Belki programlar linux icin olan bir lib'i
kullaniyordur.
> --

Selam,

hocam gene FreeBSD meselesi ama..:-)

rc.config icindeki variableler mesela

linux_enable="YES"
ldconfig_paths="/usr/lib/compat /usr/X11R6/lib /usr/local/lib /usr/lib
/usr/local/lib/kde2 /usr/X11R6/include/X11 /compat/linux/lib"

en son variableyi doldurdumda doldurdum...:--) Ama genede gel gelelim "
malloc.h" yi bulamiyor !!!!

Ayrica Linux destegi icin 2 veya 3 tane Port olsa gerek, onlarida setup
yaptim ve daha sonra "compat/linux" diye bir directory olustuki buranin
icindeki yapi normal Linux yapisi gibi..

Saygilar,

erkaN