[Linux] Re: cok guzel oyunlar

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Thu 14 Jun 2001 - 19:15:29 EEST

ali vardar demiski;

> Freebsd kullanamdım dizin yapısını bilmiyorum ancak bu
> oyunlar KXL denen libi kullanıyor oda X liblerini X
> kutuphanen ile ilgili derlemede hata vermiş onları
> kontrol edermısın
> X kütüphanesi için gerekli olan geliştirme
> kutuphanleri sende yuklumu onlara bakarmısın

Selam,

KXL library'lerini yüklerken zaten burda hata veriyor..oyunun ana kismini
(xxxxx.tar.gz ) daha yükleyemedim...bu hatayi asabilsen, demekki geki2 felan
yüklenecek ama daha beceremedik...:-))

Suse altinda herhangi bir sorun olmadan canavar gibi calistir. Sadece KXL
lerdfe ufak bir hata verdi , onuda /etc/ls.so.conf fileisnin icine
"/usr"local/lib" ve "/usr/lib" eklemek sureti ile ortadan kaldirdik..Yani
Suse -Linux altinda herhangi bir problem yok...

> X kütüphanesi için gerekli olan geliştirme
> kutuphanleri sende yuklumu onlara bakarmısın
Yükardaki ile neyi kastettiginizi anlamadim...Mesela bana sadece bir File
örnegi verebilirmisiniz ?Hangi X library mesela ?
FreeBSD altinda su anda KDE + QT +gnome, asagi yukari hemen hemen gerekli
bütün portlar yüklü...

Zaten hatalar burda:
---------------
configure:1889: gcc -o conftest -g -O2 conftest.c -ldnet 1>&5
/usr/libexec/elf/ld: cannot find -ldnet
configure:1930: gcc -o conftest -g -O2 conftest.c -ldnet_stub 1>&5
/usr/libexec/elf/ld: cannot find -ldnet_stub
/usr/include/malloc.h:2: warning: #warning "this file includes <malloc.h>
which is deprecated, use <stdlib.h> instead"
configure: failed program was:
----------------------

Yoksa düsünüyorum simdi, FreeBSD ayri bir LINKER kullaniyor diye? ama
olmamasi lazim böyle bir seyin ?
configure:1229: checking if the linker (/usr/libexec/elf/ld) is GNU ld
GNU ld version 2.10.1 (with BFD 2.10.1)
configure:1245: checking for BSD-compatible nm

KDE ve grafik karti OK olduguna göre X Library lerde herhangi birsey
olmamasi lazim, yoksa yaniliyormuyum ?

erkaN

--
The linux philosophy is laugh in the face of danger.

L. Torvalds