[Linux] Re: [Linux] Re: _[Linux]_Re:_QT_ve_GTK_lüfen_bitsi

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 18:18:51 EEST

Hello ali,

av> Selamlar

av> Bu konuda daha oncede bir mail atmıştım
av> öncelikler makine özelliklerim : Hız konusunda
av> şikayetimde var sadece kylix kullanırken ama quake3
av> oynarken asla bir şikayetim yok.

av> makinem 333 celeron 256 mb ram var tnt2 ekran kartım
av> var

av> wine altında çalıştıgı için asırı yavas LANG="tr_TR"
av> unutun onu "en_US" uapmanı lazım readme dosyasında bu
av> konuda bilgi var

av> mutlaka her urunun ılk surumu bug lı olabılır ancak
av> neden daha ilk actıgımda "acces violation" verdi.
av> Veritabanı harici bir uygulama için kullanmak niyetim
av> yoktu. Postgress desteği olmaması sadece GPL
av> veritabanlarından Mysql desteği olması ayrıca
av> diğerleri (Sybase, Oracle, interbase) bu üç
av> veritabanıda GPL değil. Mysql rdbms olan bir server
av> değil ve şirket içi basit işler hariicnde
av> kullanılamıyor.
av> Tahminim paradox veya dbf yerine mysql kullanılsın
av> amacı güdülmüş.

av> ve final beni deli eden şey mysql connection sagladım
av> ve table active true ettim sonra false ettim hobaa
av> kylix göçtü neyse bende bişey vardır dedim bunu inatla
av> 6 kez yaptım arka arkaya. Formda sadece tek table tek
av> datasource ve tek dbgrid var sizde denyebilriasiniz.

av> Neyse uzattım yeteri kadar. Kylix 1999 yılından berı 4
av> gozle bekledım ama en az 2 surum gecmesı lazım.

av> Saygılarımla
av> M.ALi VARDAR
av> gtksistem.virtulave.net

av> __________________________________________________
av> Do You Yahoo!?
av> Get personalized email addresses from Yahoo! Mail - only $35
av> a year! http://personal.mail.yahoo.com/
av> Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için
av> http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.

av> "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz.

zaten kaliteyi kalite yapan bence GPL/GNU..yani felsefe farki...

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr