[Linux] Re: [Linux] Re: QT ve GTK lütfen bitsi

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 18:15:53 EEST

Hello PCc0d3r,

P> bende sizin kadar iyi gtk kullanmayi bilseydim bende bitsin derdim

P> bu suna benziyor o zaman ogrencileri okumayi yazmayi cok istiyorlar diye
P> ogretmenlerinin basini agritiyorlarsa ogretmenler de bu artik bitsin mi desin?

P> ayrica madem sizde kylix var bana verebilir misiniz bir kopyasini =)

P> w2k'da kullandigim tek lisanli programim arkadasimin aldigi ve bana verdigi
P> F-Prot =) photoshop, 3d max, windows, office, fp, homesite ve daha
P> yuzlercesi. neden linux icin crack yok =(

linux içinde crack var dostum hatta beos falanlar filanlar
içinde..söle bi mesele var.bir programi denemeden kullanmak var
kullanmamak var.deneme surumleri varsa ama karar ve deneme suresi
extradan istiyorsan programi kir ve kullan.bahktin hosuna gitti isine
yariyor o zamanda adamlarin hakkini verirsin zaten..bu mesele birazda
insanin vicdanina kalmis bisi tabi ev kullanicilari icin.ticari
ortamlarda sikiyorsa kullanda BSA ci amcalarin seni bi ziyaret
etsin.
ben kendimden ornek vereyim.linux konusunda tek full surumune ihtiyac
duydugum bir program var oda vmware bunun disinda zaten binlerce
program parali olanlarindan bile daha kaliteli bir sekilde mevcut.
eger karsindaki insani ogretmen olarak sectiysen onun seni
gelistirmesine degil sana isik tutmasina olanak tanimalisin.
bu tur tavirlarindan senin bilgisayar konusunda power user olan bir
genc olarak goruyorum.inan ol bir zamanlar bende senin gibiydim ama
zararli oldugunun sonucuna vardim.eger bisi sana zor geliyor ve
anlamiyorsan bunun seninle ilgili sebeplerinin yaninda dis sebepleride
var.linux konusunda masaustu olarak 5 senelik bir deneyimin yaninda 2
senelik bir network ortaminda deneyimim var.yani buradan sonucu sen
cikart.

kizma yok.sinirlenmek yok.mide agrisi yok..peki ne var?

Sevgi,saygi ve Linux...

herkese kolay gelsin..

--
Best regards,