[Linux] Re: _[Linux]_Re:_QT_ve_GTK_lütfen_bitsin

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 14:17:04 EEST

Selamlar

Bu konuda daha oncede bir mail atmıştım
öncelikler makine özelliklerim : Hız konusunda
şikayetimde var sadece kylix kullanırken ama quake3
oynarken asla bir şikayetim yok.

makinem 333 celeron 256 mb ram var tnt2 ekran kartım
var

wine altında çalıştıgı için asırı yavas LANG="tr_TR"
unutun onu "en_US" uapmanı lazım readme dosyasında bu
konuda bilgi var

mutlaka her urunun ılk surumu bug lı olabılır ancak
neden daha ilk actıgımda "acces violation" verdi.
Veritabanı harici bir uygulama için kullanmak niyetim
yoktu. Postgress desteği olmaması sadece GPL
veritabanlarından Mysql desteği olması ayrıca
diğerleri (Sybase, Oracle, interbase) bu üç
veritabanıda GPL değil. Mysql rdbms olan bir server
değil ve şirket içi basit işler hariicnde
kullanılamıyor.
Tahminim paradox veya dbf yerine mysql kullanılsın
amacı güdülmüş.

ve final beni deli eden şey mysql connection sagladım
ve table active true ettim sonra false ettim hobaa
kylix göçtü neyse bende bişey vardır dedim bunu inatla
6 kez yaptım arka arkaya. Formda sadece tek table tek
datasource ve tek dbgrid var sizde denyebilriasiniz.

Neyse uzattım yeteri kadar. Kylix 1999 yılından berı 4
gozle bekledım ama en az 2 surum gecmesı lazım.

Saygılarımla
M.ALi VARDAR
gtksistem.virtulave.net