[Linux] Re: kde

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 20:45:22 EEST

siseci demiski;

> Hazir konu acilmisken...
> 1.
> Bi notebook kullaniyorum. X in ayarlarinda herhangi bir problem yok.

Selam.

extra baska bir Thread acip kendi sorunuzu sorsaniz nasil olur ? Hemde bu
Theradi baslatan arkaasa karsilik haksizlik ypailmis olmaz..!!!!

Simdi kime cevap vermemiz gerekir ?? Size mi ? Yoksa Theradi baslatan ILK
öteki arkadasami ???

Saygilar...

erkaN

--
The linux philosophy is laugh in the face of danger.

L. Torvalds