[Linux] Re: QT ve GTK lütfen bitsin

From: PCc0d3r (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 12:06:01 EEST

bende sizin kadar iyi gtk kullanmayi bilseydim bende bitsin derdim

bu suna benziyor o zaman ogrencileri okumayi yazmayi cok istiyorlar diye
ogretmenlerinin basini agritiyorlarsa ogretmenler de bu artik bitsin mi desin?

> Bu uygulamalara verieln emeğe saygınız yok sizi
> kınamaktan başka bir şey söyleyemem.
> Öğrenmek isterseniz seve seve yardımcı olurum.
>
> Linuxta kullandığınız uygulamalrın hemen hepsi
> gt ve gtk kullanılarak yazılmıştır. Kylix kullanarak
> uygulama yazacaksanız bunu zaten GPL yapmazsınız çünkü
> buna 2000 $ vermişsinizdir.
> Kylix server şirketimizde mevcut ve kullanıyorum ve
> sadece sunu soyleyebilrim ömrümde gördüğüm en rezil
> borland ürünü tamamen prematüre bir ürün ancak 2 ve 3
> sürümlerinde düzelecektir.

ayrica madem sizde kylix var bana verebilir misiniz bir kopyasini =)

w2k'da kullandigim tek lisanli programim arkadasimin aldigi ve bana verdigi
F-Prot =) photoshop, 3d max, windows, office, fp, homesite ve daha
yuzlercesi. neden linux icin crack yok =(