[Linux] Re: QT ve GTK lütfen bitsin

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 10:48:17 EEST

> tum bu nedenlerden dolayi kylix'i dort gozle
> bekliyorum. ve bana kalirsa
> qt-designer, qtez, glade mlade hikaya.

Bu uygulamalara verieln emeğe saygınız yok sizi
kınamaktan başka bir şey söyleyemem.
Öğrenmek isterseniz seve seve yardımcı olurum.

Linuxta kullandığınız uygulamalrın hemen hepsi
gt ve gtk kullanılarak yazılmıştır. Kylix kullanarak
uygulama yazacaksanız bunu zaten GPL yapmazsınız çünkü
buna 2000 $ vermişsinizdir.
Kylix server şirketimizde mevcut ve kullanıyorum ve
sadece sunu soyleyebilrim ömrümde gördüğüm en rezil
borland ürünü tamamen prematüre bir ürün ancak 2 ve 3
sürümlerinde düzelecektir.

Saygılarımla
M.Ali VARDAR
gtksistem.virtualave.net