[Linux] Re: QT ve GTK

From: PCc0d3r (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Tue 12 Jun 2001 - 23:27:20 EEST

bilmiyorum bu isin afedersiniz bokunu cikariyorum gibi gelebilir size ama
benim bu konu uzerinde durmamin nedeni programciligi cok sevmem. nickimden de
anlasilacigi gibi program yazmak benim hobim. ozellikle x window icin icimde
yanip tutusan bir suru fikir var. ama ne yazikki bir turlu ogrenemedim su isi.

en basitinden ornek vereyim : bir gunluk. linux icin soyle adam akilli x
window altinda calisan bir gunluk programi yok. ne kadar gereksiz gibi
gozuken bir program. ama bence tum gencelerin ilgisiniz cok cekebilir. benim
sirf ms word' passwd korumasi ile gunluk tutan onlarca arkadasim var. yani
nebiliyim bu benim en basit fikrimdi...

bir de suna dikkatinizi cekmek isterim. benim tanidigim hic amator programci
yok. ya hic bilmeyen var ya da cok bilen. bu da benim biraz dikkatimi cekiyor.

tum bu nedenlerden dolayi kylix'i dort gozle bekliyorum. ve bana kalirsa
qt-designer, qtez, glade mlade hikaya.