[Linux] Re: QT ve GTK lütfen bitsin

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 14:11:44 EEST

ali vardar wrote:

> Bu uygulamalara verieln emeğe saygınız yok sizi
> kınamaktan başka bir şey söyleyemem.
> Öğrenmek isterseniz seve seve yardımcı olurum.

Ali Bey,
Bu konunun ilgi alaniniza girdigini biliyorum ve
bu nedenle hassas davranmanizi anlayabiliyorum.

Ancak kisisel fikrini beyan edip "x, y ve z
hikaye" diyen birisine "emege sayginiz yok ise..."
biciminde baslayan bir cumle ile yanit vermek biraz
asiri bir tepki olmuyor mu?

Aman listede yeni ve sevimsiz bir tartismaya neden
olmayalim... :-)

sevgiler, selamlar,
-bd